Om bloggen

George Reisman

Denna blogg kommer att innehålla mina översättningar av uppsatser av George Reisman (som haft vänligheten tillåta mig att översätta allt jag vill översätta av honom). De översättningar jag nu lägger ut finns också på min hemsida. I fortsättningen kommer det att dröja rätt länge innan något nytt läggs ut, eftersom översättningsarbetet är tidsödande och jag mycket annat att göra också.

Att jag gör så här beror på att jag inte är nöjd med utseendet på artiklarna på min hemsida. Det är också möjligt att Reisman kommer att få fler läsare på det här sättet; jag hoppas det i varje fall.

Se också länkarna i sidhuvudet.

Uppdatering december 2013: Jag har också skapat en Facebooksida om denna blogg. Om ni uppskattar den, gå gärna in och klicka på gilla-knappen.

Uppdatering 18 januari 2016: Med början idag kommer Svenska Misesinstitutet att lägga ut ett urval av dessa översättningar.

Kommentarer är stängda.